Winterwarm Polska Sp. z o.o. jest polsko-holenderską spółka handlowo-usługową, działająca w branży budowlanej. W związku z dynamicznym rozwojem aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
ASYSTENT ZARZĄDU D/S OBSŁUGI KLIENTA
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
– wsparcie działań handlowych, technicznych i marketingowych Zarządu,
– kontakt z kluczowymi klientami i dostawcami,
– wsparcie procesów handlowych i marketingowych,
– analityka procesów w firmie oraz koordynacja działań pomiędzy wydziałami w firmie i Grupie kapitałowej.
OCZEKIWANIA OD KANDYDATA:
– znajomość zagadnień technicznych,
– znajomość zagadnień handlowych oraz marketingowych,
– znajomość programów CRM, CAD, ERP,
– prawo jazdy kat. B,
– niekaralność.
OFERUJEMY:
– stałą umowę o pracę na pełen etat (z 3-miesięcznym okresem wdrożeniowym),
– atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
– ciekawą pracę,
– możliwość zdobycia nowych kwalifikacji,
– po okresie wdrożeniowym dostęp do funduszu pożyczkowego i ochronę prawną.
W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych dokumentach w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.”